7 principů designových konverzí

Už jste se s tímto pojmem někdy setkali? Že ne? Tak vás do něj rádi zasvětíme. Tak si to řekneme trochu laicky. Jedná se o vyzkoušené principy, které vám pomohou generovat větší zisk.

Odborně se těmto principům říká Conversion Centered Design (CCD).
Tento systém toku, interakce a orientace vytváří použitelné a klientsky přívětivé produkty. Uživatel má k dispozici přesné informace,
vkde se nachází.
vco může udělat.
vkam se dál posunout
va jakou cestou se může vrátit zpět na začátek.

internet

Poměr pozornosti
Tady na 100% funguje Murphyho zákon. Pokud uživateli dáte možnost, aby se dostal tam, kam nechcete, zaručeně na takové políčko klikne. Jediné řešení je nabízet mu takové odkazy, které jsou pro vás přínosné.
Zjednodušte život uživatelům vašich stránek a dávejte sem obrazy a informace, které pro ně budou užitečné.

Kontinuita obsahu
Pokud používáte inzeráty nebo bannery, sjednoťte text i grafiku, která bude působit uceleně. Důležité jsou také slogany a titulky, které upozorní na tu samou věc. Zní to možná hodně banálně, ale právě tady dělá většina firem nejčastější chybu.
Dobrá práce vás dostane na první příčky v pozici mezi konkurencí a budete mít i větší návratnost zákazníků.

Jednoduché prototypy
Nebuďte vizuálně komplikovaní, to spíše odradí. Nenuťte lidi přemýšlet! Pokud například provozujete internetový obchod, pak umisťujte ikony tam, kde je vaši zákazníci očekávají. Nesnažte se objevit nový div světa, to už za vás udělali přece jiní.

Buďte především srozumitelní a nanejvýš důvěryhodní.
Klíčem je především dobrý slogan , který zaujme a hlavně, vaši potencionální zákazníci budou hned na stopě tomu, o čem se to vlastně mluví. Na to, abyste je zaujali, máte právě jen deset vteřin, pak už je to v kýblu.

řešení

Řekněte lidem, že vám mají důvěřovat.Nebojte se toho! Nabízejte kvalitu, péči a hodnocení spokojenosti.
Nechte vstoupit úspěch i do vašich dveří, vždyť si zasloužíte i vy vavřínovou korunu.